Wizytówka firmy już na wejściu

08.05.2012
Autor: Piotr Żemajtis Kategoria: Blog

Ciekawym sposobem na wyeksponowanie swojej marki czy wizytówki firmy są wycieraczki z logo, dlatego klienci tacy jak salony samochodowe, butiki/sklepy wewnątrz galerii handlowych, hotele, kluby, teatry, instytucje publiczne, firmy prywatne i inni, stosują tego typu rozwiązania. Wycieraczki z logo są również bardzo popularne na stoiskach targowych czy wystawowych, gdzie podkreślenie marki odgrywa znaczącą rolę.

Klienci wchodząc do jakiegokolwiek obiektu widzą w pierwszej kolejności podłogi, a potwierdzą to z pewnością specjaliści od marketingu jak ważne w biznesie jest utrwalenie marki. W Polsce ten rodzaj promocji dopiero raczkuje, natomiast w zachodnich firmach są one już standardem stosowanym w niemal każdym obiekcie.

Wykonanie grafiki/logo polega na barwieniu włókien poliamidowych specjalną maszyną, z dokładnością miliona pikseli na m2.  Jest to charakterystyczny rodzaj wycieraczek, który mimo nazwy ma pełnić głównie funkcję ekspozycyjną. Dlatego nie stosujemy tych wycieraczek bezpośrednio przy wejściu, gdyż materiał z którego są wykonane dość łatwo ulega zabrudzeniu. Sugerujemy zastosowanie tego typu mat już za ciągiem czyszczącym np. w obszarach recepcji.

Obecne możliwości techniczne pozwalają na stworzenie skomplikowanych grafik w każdym wymiarze.

Piotr Żemajtis

Piotr Żemajtis

Zobacz wszystkie wpisy
Dlaczego warto?
  • bezpłatna konsultacja
  • markowe wykładziny
  • profesjonalny montaż
  • specjalistyczne akcesoria
  • doskonały serwis
Zespół Coniveo