Relacja z Kongresu Facility Management

20.10.2014
Kategoria: 2014

16 i 17 października odbyła się VIII edycja Kongresu Facility Management poruszająca tematykę zarządzania premierowymi inwestycjami budowlanymi. W gronie partnerów strategicznych Kongresu była firma Coniveo, która zaprezentowała możliwości zastosowania wykładzin w najnowocześniejszych biurowcach.

Odpowiednio dobrany rodzaj materiału na podłożu wpływa na estetykę i funkcjonalność wnętrza. Jednak w trakcie jego układania na ekipę czekają różnorodne wyzwania. Te dwa tematy poruszyła Agata Woźniak, specjalista techniczno-handlowy w firmie Coniveo, podczas prezentacji w pierwszym dniu Kongresu Facility Management.

Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem i zebrało ponad 300 gości, a wśród nich: dostawców usług FM, deweloperów, zarządców nieruchomości, facility managerów i innych. Pierwszy dzień Kongresu zakończył się bankietem z atrakcjami. Firma Sodexo zaprezentowała pokaz kuchni molekularnej, natomiast organizatorzy zorganizowali mini "mistrzostwa świata" w piłkarzyki, co było nie lada wyzwaniem.

 

Dlaczego warto?
  • bezpłatna konsultacja
  • markowe wykładziny
  • profesjonalny montaż
  • specjalistyczne akcesoria
  • doskonały serwis
Zespół Coniveo